|
Badanie uczniów - Uczeń zdolny
13-14 września 2011 - SP 60 |
|
Badanie uczniów - Test 1 |
Numer |
Analiza |
I a |
I b |
I c |
I d |
I e |
1 |
Uczeń skupia się na wyznaczonych okręgach i kwadratach |
5 |
14 |
10 |
14 |
11 |
2 |
Uczeń wychodzi z obszaru wyznaczonego przez okręgi i kwadraty |
14 |
7 |
7 |
1 |
7 |
3 |
Uczeń wychodzi poza obszar wyznaczony do rysowania |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
Uczeń wykorzystuje kartkę w inny sposób (składanie, cięcie) |
5 |
0 |
2 |
2 |
1 |
|
|
24 |
21 |
19 |
17 |
19 |
1 |
Mało elementów |
24 |
12 |
6 |
8 |
6 |
2 |
Dużo elementów |
0 |
9 |
13 |
9 |
13 |
|
|
24 |
21 |
19 |
17 |
19 |
|
|
|
Test 1 |
|
Uczeń wykorzystuje kartkę w inny sposób (składanie, cięcie) |
|
|
|
Uczeń wychodzi z obszaru wyznaczonego przez okręgi i kwadraty - różnorodność elementów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uczeń skupia się na wyznaczonych okręgach i kwadratach - różnorodność elementów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uczeń wychodzi z obszaru wyznaczonego przez okręgi i kwadraty - mała różnorodność elementów |
|
|
|
|
|
|
|
Uczeń skupia się na wyznaczonych okręgach i kwadratach - mała różnorodność elementów |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Test 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Test 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|