Badanie uczniów - Uczeń zdolny
13-14 września 2011 - SP 60



Badanie uczniów - Test 1
Numer Analiza I a I b I c I d I e
1 Uczeń skupia się na wyznaczonych okręgach i kwadratach 5 14 10 14 11
2 Uczeń wychodzi z obszaru wyznaczonego przez okręgi  i kwadraty 14 7 7 1 7
3 Uczeń wychodzi poza obszar wyznaczony do rysowania 0 0 0 0 0
4 Uczeń wykorzystuje kartkę w inny sposób (składanie, cięcie) 5 0 2 2 1
    24 21 19 17 19
1 Mało elementów 24 12 6 8 6
2 Dużo elementów 0 9 13 9 13
    24 21 19 17 19



Test 1

Uczeń wykorzystuje kartkę w inny sposób (składanie, cięcie)



Uczeń wychodzi z obszaru wyznaczonego przez okręgi  i kwadraty - różnorodność elementów















Uczeń skupia się na wyznaczonych okręgach i kwadratach - różnorodność elementów









Uczeń wychodzi z obszaru wyznaczonego przez okręgi  i kwadraty - mała różnorodność elementów







Uczeń skupia się na wyznaczonych okręgach i kwadratach - mała różnorodność elementów




















Test 2

























Test 3